טיפול משקם לכוססות ציפורנים

טיפול בג'ל סיליקון לכוססת ציפורניים

כסיסת ציפורניים היא תופעה מוכרת שמתחילה פעמים רבות בילדות. זהו הרגל שלא קל להיגמל ממנו והגורמים לו הם בעיקר רגשיים: לחץ, חרדה, מתח, שעמום וגם חיקוי (כאשר מדובר בילדים). קרוב ל- 20% מן המבוגרים כוססים ציפורניים למרות ניסיונות גמילה מההרגל. כסיסת ציפורניים גורמת לציפורניים חלשות ושבירות בעלות קו שאינו אחיד ולעור נוקשה ויבש סביבן. היום ניתן לעזור לעצמכם להפסיק את הכסיסה באמצעות ג'ל סיליקון. מריחת ג'ל סיליקון על הציפורניים במכון יופי יעודד אתכם להפסיק את ההרגל ואולי להיגמל ממנו לחלוטין.

למה דווקא ג'ל סיליקון?

גם לק או לק ג'ל מחומר שאינו סיליקון יעשו את העבודה מבחינת מראה אסתטי שיעודד את הפסקת הכסיסה, אך לג'ל סיליקון מרכיבים נוספים שאין ללק ג'ל מסוג אחר ובטח שלא ללק .רגיל. הסיליקון הוא מינרל טבעי ובעל סגולות רפואיות. הוא מעודד את ייצור הקראטין- החלבון ממנו עשויה הציפורן וגם את ייצור הקולגן- החלבון המקנה לעור גמישות וחיוניות. לכן, מתחת למראה האסתטי, הסיליקון מחזק ומשקם את הציפורן הטבעית ולאחר מספר טיפולים הציפורן חוזרת לעצמה. מומלץ להגיע מדי פעם לטיפול שישמר את הציפורן המחוזקת.

בניית ציפורניים לכוססת או ציפוי ציפורן טבעית

בניית ציפורניים לכוססת הינו תהליך שונה מציפוי ציפורן טבעית הדורשת מיומנות לבניית הציפורן הטבעית ולשמרה מפני פגיעה ,כסיסה. ומאפשרת לציפורן להשתקם בקצב שלה תוך שמירה על מראה טבעי ואסתטי. כיוון שסיליקון הוא יסוד טבעי ובריא, הוא לא יגרום לתופעות שישנן לעיתים בבניית ציפורניים באקריל כמו פטרת או גירוי. אם אתם מעדיפים מראה ציפורניים טבעי

אנחנו בהילה ביוטי בוטיק נוכל לעזור לכם בהתמודדות עם כסיסה באמצעות בניה על ציפורן טבעית בג'ל סיליקון. נלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך לציפורניים חזקות ויפות ונעזור לכם לשמור על המראה גם בעתיד.

בואו נדבר בוואטסאפ
1
צריכים עזרה ?
איך אפשר לעזור ?