טיפול בציפורן חודרנית

ג'ל סיליקון לציפורן חודרנית

ציפורן חודרנית היא תופעה מוכרת ממנה סובלים רבים. הדבר לא הופך אותה לפחות כואבת עבור הסובלים ממנה. ישנם מספר גורמים לציפורן חודרנית . בכל מקרה התוצאה היא צמיחתה באופן מעוות וחדירתה פנימה אל תוך העור וכתוצאה מכך נוצרים אודם, נפיחות, כאבים ועוד תופעות לא נעימות.

מהם הגורמים לציפורן חודרנית?

ציפורן חודרנית יכולה להיווצר ממספר סיבות, ביניהן: גזירה לא נכונה של הציפורן לאורך זמן, נעליים סגורות לאורך זמן, במיוחד נעליים לוחצות ולא נוחות, היגיינה לא מספקת של כף הרגל ובמקרים מסוימים גם גורמים בריאותיים כמו השמנה, סוכרת או בעיות בריאותיות אחרות שיוצרות בצקת בכף הרגל.

מהם הטיפולים שישנם לציפורן חודרנית?

כשמדובר על מצב קל של ציפורן חודרנית השריית כף הרגל במים חמים עם סבון מספר פעמים ביום תסייע לריכוך האזור. בנוסף כדאי למרוח משחה אנטי דלקתית למניעת זיהום. מהלך נוסף שמומלץ הוא פדיקור רפואי לשחרור הציפורן מכיוון הצמיחה המעוות. במכון היופי הילה ביוטי בוטיק תוכלו לקבל טיפולי פדיקור רפואי שנעשים באופן מקצועי על ידי מטפלים שעברו הכשרה לכך.

ג'ל סיליקון לציפורן חודרנית

דרך נוספת לטיפול בציפורן חודרנית היא טיפול בג'ל סיליקון. הסיליקון הוא בעל סגולות רפואיות, עוזר לצמיחה מחודשת של תאי הציפורן, עוזר גם לשיקום תאי העור שסביב הציפורן באמצעות עידוד הייצור של הקולגן בעור. מריחת ג'ל סיליקון על הציפורן בנוסף לחיטוי הציפורן ופדיקור שימנע את חדירת הציפורן אל תוך העור תחסוך לכם הרבה מאוד כאבים. הג'ל גם מרים את מצע הציפורן ומחזיר אותת למקומה הנכון וכך הציפורן מפסיקה לצמוח בצורה עקומה. בהילה ביוטי בוטיק נשמח להעניק לכם את כל הטיפול בציפורן חודרנית וגם לפנק אתכם בטיפולים אחרים כמו ציפוי ציפורניים טבעיות, הלחמת ריסים, עיצוב גבות, ואף ללמד אתכם איך לעשות בעצמכם בניית ציפורניים בג'ל סיליקון בקורסים אישיים בהם תלמדו את כל השלבים בקצב שלכם.
מכוון יופי הילה ביוטי בוטיק

בואו נדבר בוואטסאפ
1
צריכים עזרה ?
איך אפשר לעזור ?