בניית ציפורניים בג'ל סיליקון

בניית ציפורניים 

ציפורניים חזקות ומטופחות הן סימן לביטחון עצמי, נוכחות ומוסיפות הרבה מאוד למראה הכללי. עם זאת, לא לכולן יש ציפורניים חזקות באופן טבעי ולא לכולן מספיקה מריחת לק ג'ל. אצל נשים אלה הפתרון הוא בניית ציפורניים. ישנן היום מספר שיטות לבניית ציפורניים. מה ההבדלים ביניהן ומהי השיטה העדיפה? 

בניית ציפורניים באקריל

בניית ציפורניים באקריל נעשית במספר שלבים, כאשר תחילה נמרח חומר המקשר בין הציפורן לאקריל, מעליו נמרח נוזל אקריל ומעליו נוספת גם אבקת אקריל. לאחר התהליך מתקבלת ציפורן חזקה. עם זאת, האקריל אוטם את הציפורן ולכן בריאותית פחות מומלץ. בבניה באקריל ישנו סיכוי להתפתחות פטרת או גירוי.

בניית ציפורניים בג'ל

בניית ציפורניים ניתן לבצע גם באמצעות ג'ל בעזרת תבנית או טפסים ומריחת ג'ל לבנייה, החזק וסמיך יותר לק ג'ל . בניית ציפורניים בג'ל נעשית אף היא תוך שימוש בג'ל העשוי חומר נושם ובריא באופן יחסי לציפורן. עם זאת, לג'ל סיליקון יתרונות בריאותיים על פני ג'ל בנייה מסוגים אחרים. 

בניית ציפורניים בג'ל סיליקון

לסיליקון(צורן) שמשולב בג'ל סיליקון סגולות רפואיות ולכן ניתן למצוא אותו בתוספי תזונה ומחזקי ציפורניים,ומוצרי קוסמטיקה. הסיליקון מעודד את ייצור הקרטין- החלבון ממנו עשויות הציפורניים וגם את ייצור הקולגן- אחד החלבונים החיוניים למיצוק העור ולכן לבניית ציפורניים באמצעות ג'ל סיליקון יש יתרונות לא רק מבחינה אסתטית אלא גם בריאותית. ג'ל סיליקון שומר על הציפורן הטבעית ומסייע לה להשתקם ולייצר תאים חדשים, הג'ל סיליקון היפואלרגני ואינו גורם לגירויים כמו האקריל או ג'ל אחר. כל זאת כמובן תוך מתן מראה אסתטי, יפה וטבעי לציפורן. הילה ביוטי בוטיק, מכון לטיפוח ויופי, מציע בניית ציפורניים בג'ל סיליקון, .

בניית ציפורניים בג'ל סיליקון היא השיטה המתקדמת לבניית ציפורניים, כשג'ל הסיליקון נמצא כחומר שלא רק שאינו מזיק לציפורן ולעור אלא גם תורם להם. בהילה ביוטי בוטיק צוות המקצועי עבר הכשרה לבניית ציפורניים בג'ל סיליקון והם מבצעים את העבודה במקצועיות רבה.

בניית ציפורניים בג'ל סיליקון בשיטת מבנה אנטומי

מבנה אנטומי זה המבנה האידיאלי המושלם של הציפורן, לרוב מבנה מעוגל גבעתי וטבעי.

אם יש לכם ציפורניים חלשות, מתפוררות או דקות  או סתם אם בא לכן מבנה טבעי.

אפשר ליצור מבנה אנטומי באמצעות ג'ל סיליקון – מה שיאפשר לכם ליהנות מכמה יתרונות:

1. מראה ציפורן טבעי שלא נראה כמו בניית ציפורניים

2. ציפורן חזקה ללא פיצולים

3. שמירה על הציפורן הטבעית  חזקה יותר

מה היה פעם?

בעבר ניתן לבנות היה שכבה שיוצרת מבנה אנטומי ומחזקת את הציפורן, הן באמצעות אקריל והן על בסיס ג'ל לבניה – שני אלמנטים שהיוו בסיס אידיאלי לבניית ציפורניים ולמריחת לק ג'ל.

שכבה מאפשרת ליצור מראה של מבנה אנטומי טבעי וליהנות מיתרונות רבים, בעיקר מניעת ההתפצלות של הציפורניים, הצהבתן או שברים בהן אבל לא רק.

היתרון הגדול בשכבה זו טמון בעובדה אחת – בין הטיפולים אין צורך להסיר את שכבת המילוי עד הסוף, כך שיש צורך במילוי בלבד. המשמעות היא ששיטה זו מתאימה גם לאלו מכם שיש להם מבנה ציפורניים בעייתי ולמעוניינות במבנה על ציפורן טבעית בלבד .

אז מה החידוש של הסיליקון?

לאחרונה נכנס אלמנט חדש לבניית ציפורניים והוא תבניות מסיליקון. תבניות אלו ניתן למלא בחומר מילוי הג'ל סיליקון וכן להוסיף בקישוטים ובדוגמאות מג'ל או מאקריל, להדביק על הציפורניים וזהו.

התוצאה היא תהליך שמשלב הן את הבנייה של הציפורן ואת את הקישוט שלה ומאפשר ליהנות משני העולמות: גם ציפורן איכותית וגם ציפורן במראה טבעי. ממש לתפוס שתי ציפורים בציפורן אחת…

ואפשר כמובן להסיר דאגה – ג'ל הסיליקון שבו נעשה שימוש הוא חזק, עמיד ושקוף לגמרי, כך שאתם צפויים ליהנות מציפורניים מבריקות ויפות בדיוק כמו שחלמתם. רוצים גם? פנו אלינו להילה ביוטי בוטיק ולא תצטערו

תקציר תוכן

בואו נדבר בוואטסאפ
1
צריכים עזרה ?
איך אפשר לעזור ?