עיצוב גבות בשיטת השערה

עיצוב גבות בשיטת השערה

כל עוד הן נמצאות, והן סימטריות, יפות ובעובי המתאים, הן פחות מושכות תשומת לב. הבעיה מתחילה כאשר האיזון מופר והגבות הופכות דלילות, סמיכות מדי ולא סימטריות. הגבות מהוות מסגרת לפנים ולכן כשהמראה שלהן אינו מאוזן הדבר בולט ומאפיל על כל מראה הפנים. ישנן מספר שיטות טיפול שנועדו לעצב גבות דלילות ולהחזיר להן את הסמיכות והסימטריה. השיטה המובילה בה אנו משתמשים בהילה ביוטי בוטיק היא עיצוב גבות בשיטת השערה או מיקרובליידינג. נסקור מספר שיטות נוספות ותוכלו לראות את היתרונות של המיקרובליידינג:

טכניקת האבקה

בטכניקת האבקה נעשה עיצוב הגבות באמצעות מכשיר המחדיר פיגמנט בצבע המתאים בטכניקה של הרעדה. כך מתמלא האזור המיועד במרקם אבקתי, כמו מריחת פודרה, ולא מראה נקודתי ומדוייק. המראה הדהוי והאבקתי לא תמיד מתאים, יכול לבלוט ולגרום למראה לא טבעי.

טכניקת הבלוק

טכניקת הבלוק היא השיטה הותיקה ביותר לעיצוב גבות שאינה מנצלת טכנולוגיות חדשניות והתוצאות בהתאם. המראה הנוצר הוא מראה מסיבי ולא מעודן, כשהגבות מושכות תשומת לב בגלל חוסר העידון שבשיטה.

שיטת השערה (מיקרובליידינג)

כאמור, זו השיטה החדשנית ביותר המובילה לתוצאות נהדרות ומראה טבעי. בטכניקה זו העבודה היא עם מכשיר שהוא מחט דקה מאוד בעובי של שערה טבעית. בתהליך מדויק, פשוט ושאינו כואב מוחדר פיגמנט המתאים בצבעו לצבע גבות המטופלת. בניגוד לשיטת האבקה בה המראה המתקבל הוא מפוזר ואבקתי יותר, כאן מתקבל מראה מדויק וסימטרי. אופן החדרת הפיגמנט הוא בשליטה מלאה של המטפל כך שהעיצוב נתון לגמרי לבחירת הלקוחה. ניתן ליצור מראה טבעי לחלוטין עם צורה טבעית של הגבה ולמלא אותה במידה המתאימה. כמובן שעל מנת ליצור את העיצוב המתאים והנכון המטפל צריך להיות בעל ניסיון ולעבור הכשרה מתאימה.

אצלנו בהילה ביוטי בוטיק מועסקים מטפלים בעלי ניסיון שעברו הכשרה מתאימה. הם מעניקים לכל אחת טיפול מקצועי ומעל הכל- שירות אדיב ויחס אישי.

הילה ביוטי בוטיק - מכון יופי בעכו - איפור קבוע בגבות

תקציר תוכן

בואו נדבר בוואטסאפ
1
צריכים עזרה ?
איך אפשר לעזור ?